Kata-kata Aluan dan Profil Pemilik Blog ツ

My photo
Batu Pahat, Malaysia
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia . Saya , Nur Syarah Rabiha Binti Baharudin mewakili SMK Convent , Batu Pahat Johor. Berumur 17 tahun . Saya merupakan calon SPM 2011 dan mengambil subjek Prinsip Perakaunan dan Ekonomi Asas sebagai subjek peperiksaan saya . Oleh itu , saya mempunyai sedikit asas-asas ilmu mengenai kewangan . Blog ini ditubuhkan adalah untuk saya berkongsi sedikit sebanyak ilmu mengenai wang dan bagaimana ingin menjadi seseorang yang celik wang . Tidak semua mampu menyimpan wang dengan bijak . Ingin tahu lebih lanjut , sila follow blog saya ini dan click "LIKE" di Fan page Facebook . Selamat Membaca dan jangan lupa tinggalkan komen atau soalan anda . Terima Kasih :)

Friday 17 June 2011

Video Kids & Cash - Langkah 1 - Buat matlamat yang S.M.A.R.T.

Salam 1 Malaysia

Pada hari ini saya ingin berkongsi dengan anda cara-cara mendidik anak anda menyimpan wang melalui video-video Kids & Cash . Terdapat 5 langkah . InsyaAllah 1 minggu 1 video akan saya kongsikan bersama anda . Video pada minggu ini bertajuk "Buat matlamat yang S.M.A.R.T . Apa itu S.M.A.R.T ? Jom tonton video ini ..






*Ada soalan ? Jangan segan untuk bertanya . Ilmu itu pelita hidup :)

No comments:

Post a Comment